Fredag!

God morgon!

Så var det fredag och snart helg! Underbart! I kväll har vi inga planer än så länge. Ingen träning idag i alla fall. 
I helgen är det hopptävlingar på stäket så jag ska väl kika lite på dem och fixa allt inför söndag. Jag måse rida och fixa och dona. Jag startar sent på söndag så det är väldigt skönt. Jag har startnummer 32 i andra klassen. Och det var tydligen en halv timmes lunch efter första klassen. 

Igår gick jag och la mig tio, jag var helt död verkligen. Men ingen träningsverk efter springturen. Kanske tar en till ikväll om jag hinner? Det vore nice!
Jag tänkte skriva ett inlägg om det här med träning utöver ridning? Vad sägs om det? 

Ha en underbar fredag och så ser vi fram imot helgen. (Jag är dessutom ledig på måndag så jag har långhelg).
Kram Jenny 



Min underbara mamma med Gozan!!

Kommentarer
Postat av: Stili

Myyyyyys! :)

2011-09-30 @ 08:57:09
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback