Ny dag, ny vecka, nya möjligheter

God morgon! 

Idag kommer nog bli en hyfsad dag! Det känns så!

Jag gick upp halv sju idag för att hjälpa mamma i stallet på morgonen. Jag tycker det är så skönt, man kommer igång på ett helt annat sätt. Jag mockade åt Gozan och Rolle. Fyllde vatten och gjorde hö påsar.
Jag har Ewa-Lottas häst i två dagar nu när hon är bortrest.
Idag blir det skritten och så ska jag rida Rolle. 

Efter skolan idag så ska jag åka med mamma och köpa lite foder. Det som ska inhandlas är:
- Betfor Strimlad/Pellets
- VSL
- Fodergäst
- Magnesium
Jag köpte en flaska pälsglans av Nina i lördags så det behövs inte köpas.

Ha en underbar dag! 
Kram Jenny



Kvällsmockning en kväll!
Har ni börjat sätta tecken på hästarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback