Taggad till 100

Nu är allt putsat. Tävlingsskåpet är packat. Hästens ben är tvättade. Svansen är tvättad. Allt är klart. 
Jag red i dag och min underbara tränare kom och supporta. Helt underbart. 
Hon har varit så fin senaste tiden men jag ska bara ta det lungt och ha galet roligt. Just nu känner jag hur adrenalinet efter dagens genrep bara sprudlar i hela kroppen. Det måste lägga sig tills i morgon. 
Jag ska snart åka och kvällsfodra. Kolla alla ben på Gozan igen. Jag är överkänslig med det nu. Kolla så att allt är klart.
Jag som verkligen har koll på alla min grejer när det gäller hästsakerna.
Jag köpte en ny tävlingsmapp från Agria på strömsholm i somras. Jag hade slarvat bort nummerlappen. Men icke sa nicke. Alla låg så fint i det lilla facket längst bak. Men nu har jag en reserv iaf. Jag blir så irreterad på mig själv när jag tappar bort saker.

Nu håller alla en tumme i morgon. Det kommer rapport på kvällen sedan.

Kram Jenny



Väldans gammal bild på Gozan! Precis när hon hade kommit. 

Kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback