Inte bli sjuk!

Hej hopp!

Då var det en ny vecka. Det har inte hänt så överdrivet mycket idag. Vi hade första idrottlektion idag. Vi har som olika inriktningar och jag har valt fys. Det verkar som att vi kommer ha riktigt roligt faktiskt. Idag var det roligt iaf ;) 
Dock så har jag en känsla av att jag kommer vakna riktigt förkyld i morgon. Nu har jag ont i halsen och täppt i näsan. Men sånt får man leva med. Bara att bita ihop. Sånt har vi inte tid med. 

Träningen för Allsvenskan hade jag idag. Det gick riktigt bra. Det ska bli roligt att åka ut med vårt lilla lag. Det kommer nog bli toppen bra. 

Hmm jag vill göra något roligt. I helgen eller något.. Bara en tanke sådär. 



Frukost ala Jenny! Kände att jag kunde vara lite onyttig för en så oinspererad måndagmorgon! 



Blir så underbart glad när man får bild skickad på morgonen på världens bästa hästar!




Allsvenskan på söndag! 

GOD NATT i morgon har jag inga vanliga lektioner! Tjohoo!

P.S. Eftersom jag är duktig och bloggar kan ni väl bjuda på lite kommentarer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback