Helgen är över!

Då var den efterlängtade helgen snart över! Men snart är nästa helg här. 
Denna helg hade jag tänkt hitta på något roligt. Men så vart inte fallet. Jag har varit totalt död. Och tänkt på livet! 

Men jag har fått mycket gjort ändå! Klippt hästar, ridit hästar, haft sus-möte och idag har jag haft sovmorgon och gått till stallet. Nice! Jag har kommit på en sak. När jag inte planerar mina dagar så fort jag inte alls lika mycket gjort! Jo jag har även beställt foder idag och mailat  massor. Som jag inte alls gör i vanliga fall! Mailar alltså. 

Gozan har fått hårsäcksinflammtion på ryggen igen. Hon får det alltid på vintern. Det tar så lång tid. När det väl har försvunnit så kommer det igen. Men den här gången var det en blodfylld rakare som sprack. Men idag var hon fin på ryggen. Annars hade jag tänkt åka till frabror doktor i veckan. Men hon ömmar inte och springer runt i hagen som vanligt. Jag blir så lycklig av att se när hon far runt i hagen och busar med kompisarna runt om. Och verkligen ser glädjen! Evelina, som inte stått så länge i vårt stall vart helt chockad när hon fick se Gozan. Hon hade inte sätt den sidan hos henne ännu! 

Nu börjar en ny vecka med nya utmaningar!
Puss och kram! 



En mini frans vart det över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback