I´m back

Hallu! 

Sammanfattning av veckan. Den har väl både varit bra och dåligt. Inte riktigt kommit in i rutinerna och jag känner att jag har varit lite små sur hela veckan. Gått och stört mig på både stora och helt onödiga små saker. Men jag läste om något på någons facebook-status att man får vara sur över ingenting när man är tjej! Det kändes skönt att veta att jag inte är själv. 

Nu är skolan i alla fall igång och det känns som om det kommer vara en tung vår termin med mycket plugg men vi ska ändra träningsschemat på Gozan lite och då kommer det passa skolschemat hel grymt. Så det kommer nog bli en bra termin både skola och hästar. 

Mycket är på gång och just nu försöker jag i alla fall njuta av lugnet för tillfället. Jag laddar upp för en termin och längtar galet mycket till sommaren. Det kan väl få bli några plus grader och vår spola fram till April så tävlingssäsongen får vara igång. Träningen med Gozan spolas förbi och det blir ett underbart resultat.
Det var det igår. Det kändes som om jag svävade på moln i traven. Wow vilken känsla. Min fina häst! Ibland är hon bara för bra! 

I morgon ska Sandriita komma och rida. Inte träffat henne sedan hon åkte till Argentina så det blir trevligt.

Jo jag har även införskaffat Instagram. Så som alla säger follow me there!  jensang





Det har varit stor tvätt här hemma! Med Schabrack, benskydd, boots, benlindor och schabrack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback