Over!

Halloj! 

Och så var helgen över igen.
I fredags sprang Gozan för Anna. Hon var så där fantastisk fin IGEN. Jag måste lugna mig för att inte bli för lyrisk. Men det är så roligt. Vi jobbade massor med formen. Efter träningen for jag iväg till Kista och kollade på Hamilton och tanken var att jag skulle hitta en klänning också. Eftersom det är bal på torsdag. Jag beställde istället en från Nelly och sen läser jag på lördag morgonen att balen är fram flyttad pga en sak som hände i skolan för ett par veckor sedan. 

Igår hade jag sovmorgon till halv nio. Det var underbart. Jag åkte till stallet. Mockade åt Gozan och red Kakan och sedan Gozan. Gozan skrittade jag i skogen och dessutom var hur pigg som helst. Kakan var lite upprörd det kände man på henne. Hon fick vara själv i stallet utan Gozan och då höll ju hela världen på att gå under. Men hon slappnade av fint efter ett tag. 

Idag fick Kakan sin vilodag och jag red Gozan i lilla ridhuset. Det var riktigt roligt. Jag känner verkligen när jag kommer åt henne ordentligt, hon sprang men en underbar energi och vill bara framåt när jag värmde. Härlig känsla att behöva bromsa i stället för att driva framåt. Nu kan man förvandla den energin på ett annat sätt i skillnad mot vad man kunde göra innan. 

Nu har hela kvällen gått åt att plugga. Jag dör vad tråkigt. Det är hundra olika sidor svenska om ordklasser som jag har prov på tisdag och sedan är det matteprov på onsdag. Och ett arbete om Martin Luther, jag hoppas verkligen inte att vi behöver redovisa denna vecka. 

Ha en bra vecka! 



Finaste hästen! 



Lilla jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback