Planerad!

Jag är en planerad och städad person! Eller det sista kan man ta med en nypa salt...

I alla fall. Jag har mina dagar planerade i minsta ditalj och jag gillar det. Visst är det skönt att ha dagar då man bara tar dom som det kommer. Men med hästar som liv måste det planeras. Det är skola som går först och skola = plugga. Tyvärr måste det ju också göras. 

Nu planeras det mycket eftersom det är nytt år. Det är tävlingstermin och hur träningen är upplagd. 
Det är möten på olika håll. Födelsedagar. Jag ska inte missa något. Mina nära och kära vet att jag är bäst att glömma bort födelsedagar. Så nu har jag nästa skrivit upp alla. Så jag slipper kolla på facebook. De minsta har inte facebook och pinsamt nog måste jag kolla upp vissa datum. 

Oj vad jag ska vara en bra människa detta år! Gör så som jag. Ta kontakt med tappade vänner eller familj det ska jag göra! Stå på dig om det är du som har gjort fel. 

Det viktigaste av allt det är ditt liv du gör vad du vill med det och ingen kan välja dina vägar i livet.

Jenny 



Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback