Träning!

Åå jag skrev ett inlägg i morse men så raderades det så jag gav upp... 

Idag var träning för Anna på lilla grå. Anna hade råkat dubbel bokat mig och en tjej men det var bara roligt att rida tillsammans. Hon hade en väldigt fin häst! Gozan kändes fin men i mellan åt tog det emot lite då det känns som att hon har lite träningsvärk av nya sadeln. Men vi kämpar på. 
Vi red öppna volt sluta. Sedan red vi den gammla hedliga skänkel vikning in men byte till sluta ut och sedan vände anna på det och vi red sluta in och skänkelvikning ut. Vi red rena tempväxlingar på galoppen. Och ja det var inte riktigt den känslan jag brukar ha i galoppen. Men hon har haft en liten "spänd period" nu under tiden det har varit kallt men nu känns det som att hon börjar slappna av igen. Fina hästen! 

Hon är även helt avspänd över ryggen och inga öma punkter eller liknande så det är positivt!
Kakan fick bara gå i skritten på dan idag. I morgon är det upp tidigt igen så jag ska krama kudden nu! 

Å juste jag har kanske skrivit här på bloggen att Kakan skulle blivit mormor. Men hennes avkomma Felizia kastade sitt föl i natt. Mycket tråkigt detta! 

Natti natti!



Hej matte har du godis till mig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback