Uteritt!

Hallu! 

Idag vart det en liten sovmorgon! Så nice längre än tänkt dessutom. Jag skulle gått upp vid åtta men jag stängde av klockan och sov en timme. Då blev det lite stressigt. Skulle träffa Sandra vid 10 och jag tänkte mocka innan men jag hann. Frukosten vart inte så stor. Sedan vart det en härligt uteritt. Det var en aninge halt så det gick bara att skritta, så vi gick in i ridhuset sen. Sandra som bara ridit polohästar ett tag nu fick känna på lite dressyr ;)
Sandra är världens bästa som man kan lita på. Man vet att hon aldrig skulle hitta på något med hästarna som inte är okej. Det är underbart! Och så ställer hon alltid upp! 

I morgon är det markarbete på schemat för Gozan och vila för Kakan. Nu ska jag ta en dusch och sedan blir det plugg för hela slanten! 

Kram Jenny 



Sandra och Gozan i slutet av sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback