Dålig upptadering!

Hejsan alla männsiskor!

Nu är skolan igång och jag är redan trött. Kan bero på att jag inte går och lägger mig i tid på kvällarna. Men det har väl inte hänt så jättemycket på senaste tiden. Jag red på Ruben för första gången på 10 dagar ordetnligt dock travade vi bara för att inte trötta ut oss för mycket. I morgon är det polospel. Och jag ska vara parkeringsvakt. Kul. Kom gärna och hälsa på nere vid där polohästarna går på vintern. Idag tömkörde jag Ruben på hoppbanan över lite bommar och han var verkligen så fin:D  Fick även massage. Idag var det först gången som han tyckte det var skönt och han började slappna av. Denna massage har  givit massa resultat. Jag rekommenderar verkligen det om du tycker din häst är lite stel eller better sig konsitg i ridningen eller något liknade. Jag hoppas på att ni kommer i morgon på Polon:)
Nu kommer det lite bilder. Som är tagna med den nya mobilen.

 Jag slarv knoppade en dag:P

 såhär parkerar dom på outleten. Den till höger är våran bil:S

Nu orkar jag inte ladda upp mer. Hörs i morgon,

Kram<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback