Galet!

Hej hej!

Jag han inte skriva igår då vi skulle på middag hos familjen Mattson. Alltså en kille som går i min klass och våra föräldrar känner varandra. Jag sammanfattar den pinsam.. Men ändå jävligt rolig. För man fick många skratt och det var mycket god mat. Isa ska komma och laga mat på min tjejmiddag:) Mums<3
Jag hade ju utsläppet på morgonen. Suck men det sista så det är skönt. Var ute och skritta i skogen i en timme typ. Sedan skritta jag ner till hagen barbacka, han är så jäkla bred så man sitter stadigt^^. Vad hände mer var och hämta ett paket på posten från Hööks. Krockar och en jacka till mamma. Nu har jag även fått pengar till en ryggvärmare och benskydd från Back on Track dom ska tydligen vara väldigt bra. Men jag vet inte om jag ska köpa det på Guro eller Hööks.. Jag ska till hööks och köpa lite hovslagar grejer iaf. Sen är det invigning på Guro i veckan också:)
Idag har jag inte gjort något speciellt. Var ute på en promenad i värmen med Charlie<3
Vi hörs säkret i kväll ska ta lite kort på Ruben tror jag^^

Kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Liv

Var på hööks idag, om man typ handlar för minst 400 så får man 75:- rabatt:P

trevlans tyckte jag:)

2009-08-09 @ 17:03:14
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/
Postat av: Liv

Var på hööks idag, om man typ handlar för minst 400 så får man 75:- rabatt:P

trevlans tyckte jag:)

2009-08-09 @ 17:03:22
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback