Hagaparken

Hejsan!

Det vart väl inte så mycket till hagapark, eftersom det regnade men vi var där en stund och gjorde frågesport och en musiktävling typ. Bosses basgrupp vann självklart. Men vi ska fortfarnde ta revanch! Eller hur?? Sedan käkade vi lunch och så åkte vi hem typ. Så det vart det kort dag. Utan huvudvärk och trötthet och det är ju alltid något. Men sedan har man ju en lätt irretation som ligger och yr på hjärnan. Suck!
Nu har jag bara varit hemma och inte gjort något. Jag har världens skavsår efter min skor. Ajajajajaja! Det gör ont.
Nej nu ska jag dra mig till stallet och motionera hästen kastar nog fram lite bommar så det får bli hoppsadel idag.
Skriver ett inlägg om stallet sen.

Love // Jenny




 Sen en fin bild på Danne och Ebba<3


Kommentarer
Postat av: Ida Carlsson

fin bild på dig :)



Ja det är klart vi ska ta revanch! Nån gång ska vi slå dom! :D

2009-08-26 @ 19:12:38
URL: http://syskonkarlekk.blogg.se/
Postat av: ebba

JÄTTEFIN! -.-

2009-08-28 @ 18:58:52
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback