Lång dag.

Hejsan!

Jag vet jag skrev inget igår men jag kände inte för det. Det hände väl inget speciellt, jag solade lite^^ och käka lunch med mami. Sen drog jag till stallet och red ut en sväng. Idag blev det ingen sovmorgon utan upp sju och ut med hästarna. Ami går i sjukhage nu så att det är bara ner med två hästar till den långa vägen. Jag skritta barbacka ner till hagen på Ruben idag och han var så snäll. Jag och mamma fixade allt på morgonen. Mamma red i ridhuset på honom. Hon håller ju på att känna honom nu. Det går sakta men säkert. Jag är sjukt shopping sugen alltså. Hmm!
Idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller år. Fortfarande ingen som har tips på vaf man kan göra på en tjejmiddag?? Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag har lust att hitta på något. Men vad?? Nu ska jag kolla runt lite på nätet.

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback