Shopping^^

Hellu!

Allt bra med er?? Med mig är det super:)
Idag har jag varit och shoppat till hästen:) Det gillar vi. Dock hann jag inte fota:/ Men det vart Back on Track skydd och en sådan ryggvärmare. Ett nytt spö då mitt andra favvo spö gått sönder^^. Sedan åkte vi till Hööks och Horze, på Hööks vart det hovfett och en pensel. Sedan vart det ett par skor, boots och en grimma från horze på rean^^ Grimman och skorna var lite stora, men det var ju så billigt så då får det gott funka. I morgon ska jag hinna fota allt. Jag var ute i skogen och Ruben var så duktig verkligen. Han skulle börja backa men så har jag fått tips om att sätta ett grimmskaft på. Så pappa fick gå brevid och leda men sedan släppte han och han var så dukitg verkligen. Han har fått för sig att han ska vända och gå hem igen istället för att gå i skogen som han tycker är så mysigt. Igår tvärvände han för ett rådjur så nu har vi galoppert i skogen också. Dock sken galopp men det räknas väl också??^^
I morgon ska jag till frissan. Ska bli så skönt. Jag ska färga håret nästa gång jag ska dit. Nu vill jag ha lite solblekta slingor^^ På onsdag kommer det nog bli sista dagen på gräs för Ruben. Han rullar fram snart. På fredag ska han gå massage igen. Det tycker han nog att det ska bli skönt. Nej nu får jag dra mig här ifrån.
Vi hörs i morgon.

Kram Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback