Suck.

Hej hej!

Jag vet att jag varit lite dålig på att blogga på senaste tiden! Men nu kommer jag hem senare på kvällrna och jag sätter mig vid datan och det ända som jag orkar är att kolla det viktigaste på mejlen och sedan så däckar jag typ^^ haha. Det sliter en del.. Nu har jag köpt ny mobil i alla fall. Och det vart den jag ville ha. En W995. Älska säger jag bara och nu har jag abonnemang också^^ eller från torsdag för jag ville ha samma nummer så det fick vänta lite. Det är jätte mkt tjafs i stallet. Så jag hoppas på att det kommer lösa sig i morgon en del. Sedan har jag väl shoppa lite också sedan sist ska verkligen ta och använda min nya kamera på mobilen och ta och fota lite nu:P Världens bästa<3<3 Nej nu ska jag hoppa i säng.

Kram Kram.

Kommentarer
Postat av: Liv

lena sa ngt om att hon hade sagt upp sig skriftligt?:o:)

2009-08-18 @ 10:48:28
Postat av: Katta

vilket bolag har du nu kram

2009-08-18 @ 21:58:23
URL: http://katzag.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hoho?! Time to update!

2009-08-22 @ 09:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback