Tjholla hopp Tjholla hej!

Hej hej!

Idag skulle jag ner och fodra hästarna lunch. I alla fall Ruben. Jag hade sagt till A dagen innan att jag kunde ge Ami också. Men när jag cyklat ner,hurtig som jag är;) Är dom redan fodrade. Alltså Ruben, Caprina och Ami. Då har Y redan fodrat Ami och Caprina och lilla Alex fodrat Ruben, vilken sörja det kan bli, suck. Men det viktigaste är att dom får mat:)
Jag fixade allt i stallet, mocka, höpåsar. Skurade även av boxen eftersom den var allmänt skitig, med tanke på vilken färg vi har nu. Pappa var ute och gick med Ruben och han hade varit lite busig. Men annars skött sig super. Vi hade stallmöte och hur länge häll vi på igentligen?? Det började 16.30 och vi var väl klara strax efter halv åtta typ. Då kan ni tänka att det är ganska kaotiskt i vårat stall. I alla fall så hoppas jag att det kommer bli bra nu att det kommer bli så som jag har hoppat och så som vi bestämt. Annars tar jag mitt pick å pack och drar, rent ut sagt!! Men jag får hålla en tumme nu på det här.
Jag tvätade mitt regntäcke nu idag, det tunna ofodrade som jag tänkt att imprigmera det själv, med där här medlet från Bucas! I morgon är det till att ställa klockan. Ska upp och släppa ut Ruben och fixa honom på morgone, sedan ska jag hjälpa mamma att storhandla. Sedan ska jag åka och ta in R innan jag ska på invigning hos Guro. Sedan ska jag till Ridskolan som jag inte varit på, på evigheter. Det ska bli spännande... Igentligen har jag ingen lust men jag har lovat Mami att följa med när hon rider så det blir att ta till sitt mod och åka dit. I morgon kanske det blir lite shopping också^^
Vi hörs kanske i morgon om jag hinner, haha.

Kram Kram //Jenny


Kommentarer
Postat av: Liv

inte får ni flytta heller! never, det tillåter varken jag min mami eller Harmonie:) Well jag håller tummarna för att det som ska ske ska ske.

2009-08-13 @ 09:41:28
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, vilken sötnos! =)

2009-08-14 @ 10:06:08
URL: http://hoppryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback