Trött!

Hej hej!

Shit jag glömde helt bort att fota sakerna i idag, sorry gör det i morgon. Idga började jag min dag hos frissan^^ det var riktigt bra, förutom att det började att regna så fort jag klev ut fårn frissan:/ suck där förstördes det. Imorgon är det stallmöte, suck. Ja, det blir väl en hel roman på bloggen i morgon... Idag så kom Ruben springandes mot mig i hagen, nästan så i alla fall. Idag var det sista dagen för Ruben på gräs. Så slipper jag allt tjafs, suck. Medryttare ska inte lägga sig. Asså jag blir så sur. Så fort jag kom in i stallet idag så vart jag och mamma påhoppade av en viss människa. Och inte av den som brukar. För hon är verkligen så trevlig just nu. Bara det fortsätter..
Idag så vart det ut på banvallen för först gången. Han var så duktig verkligen inte en ynka jobbig eller så. Han ville till och med trava. Och det är ovanligt för min häst. Han var verkligen sammarbetsvillig^^ Duktiga häst<3<3
Nej nu somnar jag snart. Har världens huvudvärk och skti ont i huvudet...

God natt!! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback