Super kväll!

Hej Hopp!

Då var ännu en helg över. Suck! Jag vill vara ledig jag har inte tid att gå i skolan!! Kan man ha det?? Alltså inte ha tid att gå i skolan? Igår hade jag tjejmiddag för på tisdag fyller jag år:)
Det var Karin, Sophia och Camilla. Som var här. Sedan lagade Issa maten och hon åt med oss sedan skulle hon vidare:P Jag fick ett jättefint armband av Karin. Putsgrejer och Whiteboard pennor av Camilla och ett present kort på Gina av Sophia. Värsta bra;) Tack så jätte mycket. Åå i morgon är det skola igen, suck suck suck. I morse hade typ varit geting invadering i vårat stall. Mersan hade typ ett helt bo inne hos sig. Ruben har blivit stucken en gång för han hade en bula på sig. Stackarna det är precis utanför vårat stall. Idag fick även Ruben massage och han var bara lite jobbig nu ska vi bara ta det varannan vecka och det är ju bra. Men sedan var han jätte varm på Hö fram. Han var lite knackig men förhoppningsvis är det bättre i morgon för jag kylde ner hoven i 20 minuter och sedan satte jag på kyllera så jag hoppas att han blir bra för att i morgon ska ju anna rida på honom så vi får se. Idag red på mamma också på sin nya medryttarponny. Jag hoppade även upp och kände lite på henne. Och hjälp vad liten hon var och hon vart ännu mindre när hon gick i form.. Haha och hennes galopp. Hjälp vad liten. Men hon är guda snäll det är en perffa häst för mamma.

Kram kram
 Bästa Tjejorna!<3

 Heja Heja!! Vem vinner??;)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback