Vilket kaous det kan bli!

Hej hej!

Okej, jag vill först bara säga att jag kan inte nämna några namn eller gå in detaljerat på det jag tänker ta upp nu.
Igår orkade jag inte skriva något och det vart ingen ridskola för att mamma var jätte trött och det hade varit mkt med en viss person. Igår var det i alla fall invigning på Guro, träffade massa människor som jag inte träffat på evigheter. Och sedan vart det lite shopping. Det vart:
En Kyra.K jacka för 20 kr som kostadet 1900 nånting tror jag.
Stång tygel.
En bridong.
Saltsten.
Gummisnoddar. Tror det var allt.

Sedan vart det lite kaous med en männsika i vårat stall. Så det har varit massa tjafs nu på morgonen/fm/em. Så nu kommer denna människa antagligen flytta. Om inget annat sker. Hon hälsar i alla fall inte på mig i stallet och skriker i telfonen. Denna människa behöver HJÄLP!
Så tack nu kan jag inte inte skriva mer om detta här.
Idag var jag ute och skritta i skogen och han var så duktig verkligen jag njuter av varje steg. Var runt dammen första gången och han var super verkligen. Jag fick lite panik för det var en orm som låg och slingrade sig. Asså jag fattar inte jag har aldrig varit ormrädd men dom senaste veckorna har jag verkligen vairt jätterädd. Jag skulle cykla hem här om dagen så skrek jag rakt ut helt omedvetet för det låg en orm på vägen. Dom som bor i kungsängen hörde mig säkert. Nej usch, jag ryser jag bara tänker på det...
Igår testade jag kandar först gånen på Ruben ska börja vänja honom lite med det skritta lite i skogen och sådär. Jag har allt förutom en stång. Jag ska vänta lite med den, då jag inte riktigt har bestämt mig för vilken sort jag ska ha, eftersom jag inte vet hur han går på det. I morgon ska jag fodra lunch. Och jag får äntligen en sovmorgon. Tack Lena, Tack!

Kram Jenny!
 Obs! Flugorna ska bort!

 Prinsen<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Liv

snygg Ruben:D<3

2009-08-14 @ 23:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback