Dan före doppare dan

Hej,

Puh, nu är nästan alla julklappar inslagna. En kvar och den måste slås in imorgon då det är lite grejer från kylen som ska ner. Idag har jag typ gjort NADA. Ganska skönt faktiskt.
Jag tog insläppet för Tua då hon hade fått halsfluss igen. Mockade åt Ruben och Caprina. Fixade påsar. Red Donna och Ruben. Sen typ sådär tusen grejer i mellan.
Jag skulle longerat lite i lilla idag. Men då fick man ett tvärt nej. Då måste dom vara i lilla när det finns hur mycket plats i ett ledigt stort ridhus. Men då traskade jag vidare och hoppade upp barbacka. Hon har verkligen aldrig gått så bra som hon gjorde idag. Hon har nått som sitter där vill inte riktigt galoppera i vänster. Ewa ska få kolla på henne och sedan blir det ny sadel. Den ligger som jag vet inte vad. Alldeles för trång! Det ska självklart vara en dressyrsadel då våran familj dressyrar:P
Ruben skrittade jag på i 30 minuter jobbade mkt öppna och lösgörande. Imorgon ska vi trava. Han kommer bli så lycklig:)
Då var det snart Julafton och jag har ingen julkänsla alls verkligen:/ Kanske får det i morgon.
Imorgon kommer min syster yster med sin man och barn. Trevlans trevlans. Vi ska äta god mat och ha trevligt. Eller god och god. Jag är inte så förtjust i julmat..
Vi hörs garanterat i morgon.

Kram på er.

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback