Förklaring

Hejsan!

Nu kommer en förklaring på varför jag inte bloggat på en hel vecka!
I måndags kom det hem ett otäckt brev min mamma vart inte så glad. I det stog det att jag hade en IG- varning i matte. Jag har pluggat matte hela veckan iprincip.
Jag skrev omprov i fredags och jag klarade det! Jag har inte sovit sen jag fick reda på det här jag har varit arg sur och ledsen! Bara gått runt och tänkt på detta! När jag tvingade Anders att rätta provet på en gång och fick reda på att jag var godkänd med god marginal! Vart jag så glad så jag fick verkligen håla tillbaka tårarna.. När jag träffade mamma senare kunde jag inte håla tillbaka.. Haha. Jag grät av lycka. I fredags var den bästa natten jag sovit på länge! Jag vill framförallt tacka Ida och Ebba som har stötta mig i skolan och hjälpt mig på mattelektionerna! Ni är bäst!! <3<3<3

Nu har jag precis skickat iväg min Teknik-rapport. Nu ska jag fika med min mamma sedan kasta mig på engelskan. I morgon ska jag skriva en sak så att jag har ett STARKT G i engelska. Bättre en ett vanligt:P
Tydligen nästa helg sätts betygen. Inte långt kvar i skolan!

Kram på er vi hörs senare:D Puss och kram syns på stan<3<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Men vad töntigt att de skickar hem dem, eller ja, det är ju bra!



Jag fick ett antal IG varningar men fick dem direkt i skolan så var inget att tänka på att visa föräldrarna. :S

2009-12-06 @ 22:31:54
URL: http://reitsport.blogg.se/
Postat av: Katta

Du kan ta det lugnt jag är inte heller så bra i matte så det går i familjen :)

2009-12-07 @ 16:17:09
URL: http://katzag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback