God Jul och..

God Forsättning till er alla=)

Jag vet att jag lovade att jag skulle blogga igår. Men det vart helt enkelt ingen tid över till det. Jag var i stallet vid åtta och red och fixade. Sen så skulle vi åka till Anna sen hem och fixa oss. Efter lunch kom min kära syster och hennes familj. Gud vilka härliga syskonbarn jag har:) Jag är en stolt moster! Så uppfostrade verkligen och som mamma sa när dom gick på kvällen. Kattis du ska ha en elosch, eller hur det stavas;) Jag har världens bästa syster!

Jag vart verkligen super nöjd med mina Julklappar också!
Jag fick en Gitarr, en fjällräven (dock i fel färg och storlek), Mia's lindor, stigbyglar, kläder, massor med pengar, smink och en bok typ. Av Kattis och dom fick jag pyjamas byxor som jag sitter i nu och jag älskar dom verkligen. Sen ett litet kit med Body Butter och Body Scrub så nu luktar jag Cocos. Och gud vad jag älskar lukten av det. Mmm:)
Kvällen vart väldigt lyckad, kan man väl sammanfatta den som. Eller?

Idag skulle mamma och jag åka och byta jakan och hon var helt säker på att Jakan var öppet men när vi väl kommer dit så var det inte det. Så vi åkte hem igen. Sen vid två tiden åkte jag till stallet och tog in hästarna. Tack för hjälpen dom som hjälpte till!
Jag känner att jag har varit aktiv den här veckan, två intag, en kvällsfodring och ett uttsläpp i morgon. Sen såklart massa saker med min häst. Och mockat åt andra hästar och jag massa saker. Men det är det jag älskar. Jag mår bra av det!
Det kommer bilder i morgon på facebook. Emma har min Usb till digitalkameran så jag kan inte ladda upp nu.
Nu ska jag forsätta att spela på min Gitarr;)

GodNatt!

Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback