Julklappar=Klart!

Halu!

Nu är allt äntligen klart. Det är så skönt verkligen! Vi var och trängdes med snö och folk på outlet! Suck. Folk är som turister som aldrig varit utomlands när dom är och julhandlar!
Dom är ju bara för trevliga på Media Markt! Finns det trevligare personal:) Skulle inte tro det, va?!
Det vart några julklappar till. Imorgon kommer Ida, Ebba och David hit och dricker varm Choklad:) Trevlans Trevlans!

Har precis pratat med Rebecca om nyår. Vi har tänkt att hon ska komma upp några dagar innan och va här så vi kan gå på mellandagsrean tillsammans. Sen åker vi till Mora och så är jag där över nyår. Ska prata med mamma mer i morgon:) Hon ska vara häst vakt medans jag är borta. Hon är bäst:D<3

Det var ingen parides hotel idag:( Dåligt värre! Och inga roliga bilder har jag heller. Nej nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp i morgon.

Puss&Kram

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback