Julklappsshopping!


Hejsan!

Idag har jag varit i Jakan och shoppat julklappar med Ebba. Det var mycket trevligt och behövligt! Dom som jag ska köpa julklappar till är klart, ska hjälpa pappa i morgon. Haha. Han klarar inte sånt själv.
Vi käkade lunch på Burger King och svek vårat stammis ställe Tasty´s för en stund:P
Det ända jag shoppade till mig själv var hårspännen och två par örhängen. Det var bra jobbat tycker jag.
Det vart en myskväll. Med mig själv, hmm..
Jag har slagit in alla juklappar, vart inte riktigt som jag tänkt mig och jag hatar att slå in dom!
Nu sitter jag här med godis och julmust. Man får vara onyttig faktiskt:P

Ruben är varm runt hasen. Jag skulle skrittat idag men när jag kände igenom benen var det bara att sätta på täcket igen. Jag gick runt polobanan ett varv. Bara så att magen får hållas igång. Får se hur han ser ut i morgon. Han får resten av metacamen i alla fall. Min lilla prins<3<3

Jag testade en Fjällräven på TeamSportia. Jag vill ha!!!

 Den vill inte rotera sig så ni får kolla från sidan:P

Jenny


Kommentarer
Postat av: helena göthlin

snygg jacka ha ha kram mamma

2009-12-20 @ 01:43:42
Postat av: josefin

Fin blogg :) kika gärna in på min blogg & lämna en komentar!

2009-12-20 @ 15:41:07
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback