Jullov:D

Hejsan!:D

Äntligen är det jullov som jag har längtat, det har bara gått så fort. Det kändes somm att det var förra veckan som det var skolavslutning till sommarlovet. Men nej nu satt vi i klassrummet igen och skulle säga hejdå efter ännu en termin. Vi började halv elva och sluttade innan ett^^ Väldigt skönt tycker jag.
Ebba, Ida, Felicia och Jag var och fikade på Momoms café efter skolan. Då får jag syn på Filip och Fredrik som skrev autografer på deras böcker. Vi sprang dit och tog kort. Sen när vi står i kön så står Filip bakom oss i kön, coolt juh:D Sen efter en härlig fika med massa prat och tjejsnack så drog jag hem till mig och dom andra hem till Ebba. I morgon ska jag och Ebba shoppa julklappar jag iaf:P Nu sitter jag och laddar upp lite bilder på klassen från idag:P

Idag hade jag en sjukt härlig känsla, jag skrittade på min häst i 20 minuter och gud vad härligt det var. Jag har inte suttit på honom på över två veckor. Jag har inte ridit ordentligt heller. Nån som vill ha hjälp att rida sin ponny eller häst bara att säga till;) Idag var sista matecamen som skulle ges nu hoppas jag verkligen på att jag kan sätta igång honom nästa vecka. Tok häst annars..

Hela kvällen har jag pratat med Ebba och Ida i telefon. Senaste samtalet var säkert över en timme. Till slut tyckte Ebba att vi skulle lägga på så jag är glad i morgon och för att jag typ höll på att somna:P
Dom förgyllde min kväll:)<3 Sen var det tre personer som busringde till mig, och undra vilka dom var;)

 Filip&Fredrik och vi var galnaxD

 Vad gör man inte för sin häst som inte gillar metacam? Betfor, B-vitamin, Rapsolja, banan, äpple, morötter och (schh) Metacam.:)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: helena göthlin

du har ju alltid mammas lilla donna att rida på eller? Men nu får vi hoppas att våran prins Ruben blir ok att rida på. Kram din mamma älskar dig

2009-12-19 @ 05:26:32
Postat av: helena göthlin

du har ju alltid mammas lilla donna att rida på.Men vi får hoppas att prins Ruben är ok nu, kram mamma älskar dig

2009-12-19 @ 05:35:42
Postat av: Anonym

mm, det där såg ju gott ut ;)

2009-12-22 @ 19:13:17
URL: http://eemmapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback