Prinsen är bäst<3(min alltså)

Hejsan!

Nu har jag verken bloggat, läst mejlen eller nått på två dagar och det är ganska skönt att ha såna perioder ibland:P
Jag hade inte alls mkt mejl som jag brukar ha när jag inte har varit inne på ett tag.
Min pålle är nu frisk eller ja han har ju alltid varit frisk men han är inte halt längre! Idag longerade jag honom för min tränare och hon sa att det så super ut verkligen. Inget tecken på hälta=) Så nu ska jag skritta ut på kandar i helgen och trava lite och ut i snön. I morgon ska jag longera tänkte jag. Sen ska jag öka tempot lite nästa vecka. Mera galoppjobb osv.
Har även fått förbjud att rida i stora ridhuset. Eller förbjud eller förbjud. Jag vill inte rida där inne nu och Anna sa det också att Ruben kommer bli trasig av att gå inne på det underlaget. Och inne i lilla är det halt. Jag vad ska man göra. Nu ska jag rida i lilla iaf och en gång i veckan i stora tänkte jag.
Det är ledigt på ett stället som jag vill flytta till. Jag vill jag vill jag vill. Men mina föräldrar säger nej:(:(...
Men jag hoppas på att dom ändrar inställning nu.
Jag tror jag kommer trivas bättre där än på stäket. Även vad folk tycker.

Men vi ska inte till kliniken på måndag iaf. I morgon ska jag till Ida och fira nyår:) det ska bli super kul verkligen:D

Vi hörs på fredag.
Kram

Jenny och Ruben=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback