Shopping<3

Hejsan Alla!

Nu ser jag ju vad klockan är och detta är då från "igår" som var för typ 30minuter sedan:P
Jag har inte hunnit tagit kort på saker heller, Emma tog upp min tid på kvällen:) Men det vad det värt super länge sedan vi träffades.

Idag har jag varit ute och shoppat med mina päron. Pappa köpte ett träns från Schockemöhle med mässingspännen. Han övertalad mig. Men han vart så snygg i det. Så nu kan det bli dyrt för pappa. Charlie fick även ett litet bög täcke så nu är han min söta vovve i kläder^^ Han skäms så mkt.
Tränset köpte jag på Stockholms Ridsport i Väsby. Det var självklart förbi Hööks och Horze. Mamma shoppade massa saker till ponnyn. Jag shoppade även foderpåsar, dom har blivit så äcklig så dom fick bli mina EGNA lunchpåsar! Dom är svarta så nu håller jag koll på dom (mohahaha). Tränshängare, bomull(mina två rullar har fått fötter) och skor från Hööks^^ Av nån konstig anledning.

Hästen var fortfarande tjock och även varm idag. Jag red ändå. Som Anna sa till mig efter ett nödsamtal. Galopprade och han bockade bara en gång,(wow). Men han var så fin verkligen. Så nu ska jag rida lite lätta pass 20 min varje dag i alla gångarter och han har ju tappat kondis som bara den! Suck. Men det är sånt man får räkna med.

Imorgon ska jag rida på fm, åka till Coop och köpa några lådor till täckerna och åka till Guro^^

Vi hörs i morgon.

Jenny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback