Skrivande:)

Hejsan Gott Folk!

Det var sålänge sedan jag bloggade så jag kommer knappt ihåg senaste inlägget. Det har hänt en hel del under den här veckan. I måndags skulle jag rida markarbete men Ruben var halt, verkligen BLOCKHALT! Han ville inte stödja på benet. Ida sov här, Älskar dig Ida<3<3
På tisdagen hade vi konsert på Nybrokajen 11. Det var trevligt. Innan på dagen så var jag och Ida i stallet och sen åkte vi hem till Idas nya hus det var super fint. I torsdags så hade vi vårat första luciatåg, det gick mkt bra faktiskt, jag hörde mig själv mycket.
I går hade vi först luciatåg på dagen och konsert på kvällen. Jag gick upp 5.30 och kom hem typ 23.00. Suck! Jag var sjukt trött. Luciatågen gick bra och vi var på FRA på morgonen, det var spännande;)
På kvällen var tjejorna ur 7, 8 och 9 med på en konsert. Vi skulle sjunga två låtar av arton. Visst det var jobbigt men och man var trött. Första delen var det lite tråkigt och man vart tröttare och tröttare. Sen andra delen var det bara jag och Ida som var kvar och kollade. Dom andra var uppe i nått rum och då vart det mkt bättre när man hade vant sig vid vad dom sjöng osv. Jag har fått en stor uppmärksamhet för Cello det är jätte fint verkligen. Det var en låt som var som en musikal den gillade jag mest. Jag har blivit knasig jag har aldrig lyssnat på sån här musik;P
på måndag ska vi åka in till veterinären med Ruben med tanke på att han har varit halt sålänge-.- Lilla prinsen<3
Jag har varit ute och rejsat med Donna idag i skogen perfa underlag runt dammen vi galopperade massor.. Gullponny:D

Ikväll ska min föräldrar bort med deras kompisar och Emma ska sova här:) Vi ska åka iväg snart så fort hon kommer hem från stinsen:P

Bloggar ikväll eller i morgon. Nu är allt över i skolan lov på fredag<3

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar dig gumman <3

2009-12-16 @ 20:16:15
URL: http://syskonkarlekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback