Snö-.-

Hola Amigos i snön!

Det var ett tag sen sist, IGEN. Aja ni får leva med det. Det har hänt en jäkla massa saker sen sist. Vi har varit inne med Ruben¨på kliniken för att kolla vad det var och det var antagligen en sträckning så nu har han fått metcam och stått i några dagar så i morgon ska jag skritta på min pigga häst:P wow det var ett tag sen sist. Han står i sjukhage och han har inte försökt att gräva sig ut ännu. Häromdagen var jag inne på Guro och skulle köpa salt, men kom hem med ett täcke till -.- Nej då:) Det var super billigt så jag kunde inte motstå:P
Igår och idag har jag blivit ner mulad så jag hatar denna fu.... snö! Jag blir galen snart. Idag vaknade jag helt på fel sida, stackars folk som var runt om kring mig. Men dom får skylla sig själva också, vissa personer som håller på töntar sig som fattar noll och ingenting.. Jag vart fälld i snön idag också och ner mulad det hade jag inte tänkt heller.  Suck.

Imorgon är det betyg som gäller.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback