Utsläpp av 18 hästar typ.

Hejsan! Vad har ni gjort idag? Shoppat något?

Jag började min dag 6.30. Då klev jag upp från en varm säng! Jag åkte till stallet vid 7.00 och skulle släppa ut 18 hästar. Mina hästar som står i Lillstallet vart ute vid kvart över åtta, bra jobbat va? Sen ut med Bullerbyn. Sen red jag Ruben och han kändes faktiskt ojämn idag, suck! Han var tjock på VÄ bak. Men jag testade ändå. Så får jag se i morgon vad som händer och hur han känns.
Efter åkte jag till Jakan med min mamma och skulle byta min Fjällräven till en mörkblå. Och det fick vi utan kvitto. Dom var snälla. Sen bytte vi en tröja på MQ som pappa hade fått.
Sen åt vi lunch på Mommos Café en macka var^^
Jag gick på Gina sen och dom hade inte så super mkt på Rean. Jag hittade ett par Jeans och en tröja.
På H&M hittade jag Pyjamas byxor, BH, trosor och en långärmad Piké. För inga pengar alls!
Imorgon ska jag åka runt till lite Ridsports Butiker och kolla om det är nån Rea!
Det har varit en myskväll idag och nu har jag super tråkigt verkligen! Jag har gått i mina Pyjamas byxor sen typ jag kom hem och duschade:P Skönt! Jag har spelat massa Gitarr.

Nu håller min föräldrar på att testa mammas spikmatta, Haha! Pappa bangar typ!
Nu ska jag nog gå ner och lägga mig på den!

Kram

Jenny

Kommentarer
Postat av: Katta

Mäh... typiskt han att banga hehehe... puss söta :)

2009-12-27 @ 23:32:34
URL: http://katzag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback