Varmchoklad:D

Hejsan!

Idag har Ida, Ebba, David och Gustav Idas brorsa. Varit här och druckit varm choklad, eller ja, varm och varm. Men det skulle vara det i alla fall. Sen när Ida och Gustav åkt hem. Tänkte vi gå ut och åka pulka med då fanns det ingen nyckel hemma till förrådet. Så vi tog varsin plastpåse och åkte på dom haha. Det var roligtxD
Sen när dom också gått hem, åkte jag till stallet. Skulle skritta på min fina häst idag. Det känns som att något tar imot. Men det kan vara för att han är stel också. Imorgon ska han få lite massage. Det kan nog sitta fint just nu för honom. Vad gör man inte för dom. Själv går man runt med knutor och grejer var och varannan dag:P
Sen får vi se vad som händer och sker. Jag ska trava på julafton iaf. Det längtar jag till:D

Imorgon har jag massa saker att göra. Men jag ska iaf upp tidigt och rida min häst på morgonen innan massagen och sen göra tusen grejer typ. Men det är så roligt annars skulle jag aldrig lägga ner så mkt tid på detta. Jag vill bara sluta skolan och gymnasiumet och börja leva med det här och jobba med det. Nej nu får jag sluta drömma:P
Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp i morgon. Måsta plocka undan på mitt rum lite också, städerskan kommer i morgon...

GodNatt.

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback