En väldigt trött Jenny, gäsp gäsp ZZzzz!

Hej!

Jag skulle bloggat tidigare idag men, jag började få hjälp av min gammla barndomskompis, med min Header det heter så va? Kolla in på hennes blogg typlinnea.blogg.se
Det funkade inte som jag ville nu och jag är för trött för att fixa nu.
Asså jag blir lite fundersam varför ska det vara så kronligt att byta lösen på msn man ska kopiera ditt och klicka ditt. Det kan väl bara finnas en länk tyå byt lösen eller något. Det finns väl inte det va?
Jag är som sagt oteknisk av mig.
Jag fick ett mess av Ebba tidigare idag och hon var tydligen handikappad. Jag är dock inte det har bara jävligt ont i mitt knä och lite känner man ju i benen men det är inte så farligt.
Jag har haft Vienna idag och jag hade planer på att skritta på ridbanan men det var glashalt där och jag fick inte med mig någon på promenad. Så hon fick gå i skritten med Fellini i en timme. Hon vart säker jätte glad på mig, båda vart härligt leriga om benen. Lowisa är igång nu.
Jag har ridit på Jennifer också, varför ska dom vara så tidiga med att säta igång henne?
Jag red i alla fall en halv timme på henne i 15.15 gruppen och hon var en anning pigg. Ass stark i höger. När jag skulle sadla började hon lyfta på bakbenen och tramsa men sen vart hon helt normal. När jag skulle sitta upp så började hon backa och sånt men väl uppe gick det bra, jag tycker faktiskt om henne. Tror jag...
Jag har legat och myst nere i soffan med godis och massa onyttigheter som pappa köpt. Vi kollade på Melodifestivalne och i stort sätt var det ingen  så var bra enligt mig. Hejar väl lite på Caroline men även Hejade jag på Marie men hon kom ju ingenstans.
Hanna hade tagit guld i ponnycupen, Grattis!
Nu ska jag gå och koja så jag orkar upp i morgon, har varit ovanligt trött idag.
I morgon har jag ponnyrundor och så ska vi ju skriva kontrakt.

Natti Natti Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback