Förkyld!

Hej gott folk!

Det är bättre med min förklydning nu i alla fall.  Jag hostar på och tar nässpray för att kunna andas. Idag tog jag sovmorgon igen, jag kände att jag behövde sova för att orka rida två pass. Så jag gick runt här hemma och gossa  med hunden. Innan vi åkte till stallet gjorde jag mig lunch, det fick bli köttfärs och pasta. Kunde varit godare. Men när man är ett fan av pasta så går det. Jag red privatlektion för Marie på Vodka han var verkligen super duktig och det var skit kul. Synd att jag bara inte var i toppform för man blir ju anfådd så lätt. Han är ju så seg också. Hipsi och Atlantica går mer framåt. Haha. Men han är min prins ändå. Jag hade min söta små teoribarn. Dom säger verkligen ingenting. Dom är så tysta och när man frågar dom saker eller tex vad tycker ni så räcker dom upp handen. Så söta.
Jag red senare på Hipsi och det var skönt för då slapp man jobba så mkt.  Vi var typ 5 pers som red. Vi red igenom en del ur LC:1.
Imorgon blir det ingen blfärd neråt i landet. Jag kunde följt med till Strömshom men då kommer den lata sidan fram att jag inte orkar ta kontakt med dom igen. Så jag och mamma bestämde att vi ska åka och kolla på BIO. I taket lyser stjärnorna. Vi ska gå och kolla lite i affärer och så.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback