Hemsk Dag Typ!

Hej!

Åå min dag har varit hemsk, vaknade sent som vanligt och jag började 8.00. Niorna har NP prov och det var skit seriöst vi fick inte vara på undervingingen och alla sprang rnt för dom visste inte vilket klassrum dom skulle vara i. Vi skulle haft Anders för Veronica hade Np och han kom inte och då skulle vi an Niclas och alla var jätte pratiga och så. På etik ska vi inte ens prata om och Bilden ne jag orkar inte tänka på det.
Jag åkte i alla fall hem och pluggad epå Engelskan lite för vi har prov på torsdag. I morgon är det bara plugg.
Jag red på Vito och idag och det var verkligen jätte länge sedan. Det var ovant för jag har ju bara ridit The big horses. Men det var roligt i alla fall.
På fredag är det Romme och jag längtar sjukt mycket.
På No-lektionen pratade vi om syror och det var sjukt ku för vi skulle rabbla upp svaga-ryror och då säger Anders men kolsyra är ju sånt man får när man har tränat och blit trött. Alltså han menade mjölksyra fast sa kolsyra det vat roligt:P
När vi skulle gå hem så stog vi och pratade jag, Ida, Felicia och Ebba. Och vi kom in på tamponger va någon andledning ingen aning men då kommer Ebba och säger att hon har gjort kycklingar av tamponger, asså  hallå kycklingar av tamponger det går ju inte så imorgon är det upp till bevis Ebba,( hon ska alltså ta med sig en i morgon) HahaxD Och ett väldigt fint samtalls ämne och sedan kom Anders medans vi stog och snackade. Ne nu snackar jag i natt mössan dags för mig och sova nu, ska kicka i min nya Vecko Revyn som kom idag.

Puss och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback