Isgata!

God förmiddag!

Har inte vaknat nu ni kan vara lugna! Idag har jag studiedag och det är skönt. Gick upp vid nio och det är verkliigen isgata ute det gick knappt att gå med hunden. Halka typ hela tiden och går som en tant.
Jag blir så trött på att rappa (stavas det så?). Vi har musik läxa tills i morgon och ska kunna en text och det är hemskt asså låten är jätte jobbig och vi ska kunna den utan till! Jag får väl skylla mig själv lite att jag inte pluggat på den innan heller. Har även kollat och jobbat lite på religonen (hata, fattar typ inte ett skit). Har prov i det på fredag, usch.
I morgon ska jag på någon kurs och kost men har ingen anning om vart eller när. Bra va;)
Ska börja fixa mig nu tror jag har redan fixat håret, okej det är lite onödigt eftersom jag ska till frissan om två timmar typ:P hehe. Ni får ha det så bra så länge.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback