Jag kom upp:P

Hej!

I morse kom jag faktiskt upp eftermånga om och men och jag slapp stressa. Mamma jobbade och pappa började 7.00 så jag fick gå upp själv med tre klockor ställde. Undra om det  bara är det som behövs när man ska pallra sig upp på morgon. Vi hade Matte första lektionen och det är fan hemskt att ha det. Men men allt rulla på idag och vi hade hål timme på musiken för det är intagningar till musikklasserna. Så vi hade typ jätte lång lunchrast. Vi hade juh fått läxa i bild så vi gick ner till konsthallen för att göra den sedan tappade jag bort tjejorna när jag titta på en sak och bibloteket är ju fan hur stort som helst. På tekniken gjorde jag klart mitt pussel.
I morgon har vi sovmorgon till 9.10 och jag funderar på att komma till skolan tidigt ändå och göt spanska läxan och lite saker.
Har suttit och pluggat på svenska och engelska för vi har prov in eng och läxförhör i sv och det ´är hemskt.
Pappa förhörde mig på engelskan  och han tror alltid att han är bäst och det är störande.
Ska se på Semester svenska och Made in sweden sen. Jennifer vart är du????

kram och hörs i morgon och på fredag är det Romme.

Kommentarer
Postat av: Katarina kaza

hahhaha... visst att pappa kan vara hemskt med engelska...gick det bra m spanska läxan ? kram sötnos

2009-02-04 @ 21:48:37
URL: http://katzag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback