Kontrakt!

Hej!

Idag sov jag ända till 10.00 och det behövde jag verkligen. Kommer inte ihåg senast jag hade sovmorgon. Jag åkte till stallet vi 11.00 för jag skulle ju ha ponnyrundorna. Jag och A kom fram till att var för risk fullt för det var verkligen glashalt ute. Så jag satte upp en lapp och att dom istället fick komma in och borsta och gulla med Ronny och det kom ett barn i alla fall. Hon skratta jätte mkt när jag visade att han kunde pussas, Ronny är en hjälte!
Jag var kvar i stallet och var allmänt sociall typ eller något. Sedan vid tre kom pappa och hämta mig. Vi åkte hem och hämta upp mamma, sedan raka vägen ner till stäket. Nu har vi skrivit kontrakt from 1 april och självklart om vi hittar en häst innan så blir det ju tidigare. Jag har hittat en häst som låter intressant. Men dom svara inte ¨på stället men det kan ju vara för att det är helg. Så vi testar att ringa i morgon igen. Hål tummarna gott folk;)
Allt känns verkligt vill bara säga det!
Efter det käka vi kinamat för ingen orkade laga mat och alla var hungriga!
Har nu gjort klart spanska läxan och blev påmind om att vi har typ engelska prov fort i morgon och so prov på fredag, hoppas på det bästa i morgon bara.
Har kollat på premiären av Gossip Girl, en sak är klar I love it! På onsdag börjar även Greys Anatomy:P
Nu ska jag kolla på Beck om det går nu va? Eller?

Puss och Kram banan!

Kommentarer
Postat av: Katarina kaza

mä jag vill också ha en häst!!!! Får du en häst ska jag rida ;P Så köp en stor häst ,,, Puss

2009-02-09 @ 07:01:46
URL: http://katzag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback