Mening med lov?

Hej!

Jo jag förstår vad som är meningen med lov. Man ska ha kul, vila ut så man är pigg till skolan, osv. Men jag har tagit två sovmorgorna och sen har det blivit sena kvällar och tidiga morrnar. Jag vet det är mitt eget val, men jag blir bara så sur på mig själv för jag vet ju hur trött jag blir. Jag som lovade mig själv att jag skulle plugga lite men det har det verkligen inte blivit ngt av. Så jag bestämde mig för att jag är stallfrí i morgon och ska titta lite på skolan. Jag var verkligen trött när jag kom hem idag. Jag skulle hoppa rakt in i duschen men fastna på soffan sen gick jag jag in i alla fall och jag somna sedan på soffan. Jag vet inte hur länge jag sov men länge i alla fall. Mamma väkte mig åtta för då började melodifestivalen annras skulle jag säkert sovit nu. Jag var i stallet 8.05 och logerade Vienna hon var jätte trött och det var helt onödigt att rora på sig. E red på den nya Darwin den ser riktgit trevlig ut, okej men det gör väl iprincip alla hästar som E rider på. Sedan var vi på långpromenad med Fellini J och Hanna. Det var riktigt mysigt. Hon hoppade till när ´hon såg den blå stenen som hon sät ett antal gånger...
Sedan var jag och mamma på stallmötet på stäket. Alla tycket Ruben lätt jätte trevlig och hål tummarna inför torsdag. Jag lägntar så!! Alla är så trevliga i stallet:)

Kram J!<3

Kommentarer
Postat av: veronica

vilket utav stallarna skall du stall upp hästen på? :) jag rider ju på stäket :) kanske vill rida ut någongång ? :) svara på min bilddagbok ; drippdropp

2009-03-06 @ 19:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback