Morgonhumör som alltid!

Heej Hopp!

Asså jag säger bara stackars mamma, hon fick stå ut med mig imorse för pappa började 7.00 och alla vet om ingen går upp så jag går inte jag upp. Alltså jag ställer klockan men vänder mig och vill bara dö typ:P Och mitt morgonhumör, inga kommentarer, eller jo har någon nåt tips hur man får bort det? Det spelar liksom ingen roll om jag går och lägger mig 8 på kvällen (inte för att jag gör det) eller vid 11. Aja sluta tjatat om det.
Min syrra tycker att jag ska köpa en stor och en dyr polle så hon också kan rida, men då försäkrade jag henne om att det inte kommer bli någon ponny eller skogsmulle, så du kan var helt lugn syrran;)
Min gympa lärare var helt knäpp idag och faktiskt inte enligt mig bara utan det var fler som höll med mig!
på spanskan skulle vi typ testa oss själva vad vi kunde på kapitlet, och jag fick typ alla rätt. och den personen som sitter brevid mig många vet nog vem det är:P Satt och kolla på mig och i boken hela tiden för hon sa typ, när man inte kunde ngt mer skulle man kolla i boken men inte hela tiden, haha.
Dagen har varit kort faktiskt. Vi fick sluta tidigt från tekniken och det var skönt. Mamma och jag drog till IKEA hon skulle köpa filtar och då hittat vi ett överkast till mig. Det fick även bli en sax och dom blå påsarna till hästen sedan nu:P
Asså mamma och pappa är nog lika spända och tycker nog att det är lika kul som jag att skaffa häst:P
Har pluggat massa religon till provet på fredag, asså hallå det är oturs fredag!!!
Även gjort svenska läxan.
Nu ska jag gå ner och kolla på semestre svenskar och ladda för premiär av Grey's Anatomy:) I'm so happy!!

God Natt och Kram!


Kommentarer
Postat av: Katarina kaza

heheh.. så vad bra att det blir en storhäst... Och morgonhumör har du ärvt efter mig.... pöss

2009-02-11 @ 21:06:15
URL: http://katzag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback