Mulad!

Hej!

Idag var jag i skolan tidigare en vad jag behövde. Jag gjorde spanska läxan men han dock inte klart med den. Ska göra klart den på söndag om inte tidigare. Vi hade friidrott på gympan idag och det var kul faktiskt, jag slapp hoppa höjdhopp det är verkligen inte kul. Engelska provet gick bra och jag hoppas att resultate visar det också kom på mig själv att jag skrev fel på en eller två saker när jag lämnat in provet. Svenskan gick inte lika bra dock ska nog plugga lite mer och kanske skriva om det. Får se. Jag åkte till stallet och borstade på Vienna som fäller jätte mkt och är brunstig:P
Jag mulade Hanna också för hon retar mig för en sak men då mulade hon tillbaka, DU SKA FÅ IGEN SNART HANNA, VÄNTA BARA!
Nu är allt packat och klart förhoppnings viss. Ska alltid glömma altt. Som det var till KM så kom jag på efter halva vägen att jag glömt kavajen hemma, så duktig. Det viktsigaste är i morgon att jag får med mig skidor, pjäxor och stavar:P
Nu ska jag nog sov så jag orkar upp i morgon. Ska vara vid skolan 06.50. Jag kommer vara död och sur som vanligt:P

Puss och God Natt och så ska vi hoppas på att jag inte bryter några ben.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback