NEJ, inte nu!!

Hej!

Jag skrev inte igår. Det var inte så mkt som hände heller. JAg var i stallet vi 8.00 och longerade Vienna, hon var skit pigg. I galoppen stog hon och hoppad på alla fyra sen rusa hon iväg. Jag var i stallet till typ 14.00. Mamma red på Hipsi och inga kommentarer till det. En häat som jag ska åka och provrida på onsdag, En kompis till J känner honom som har den och hon skulle titta runt lite om det var något. Kan berätta mer i morgon och ikväll hur det äår på hästfronten. Har typ precis duschat för mitt hår var hemskt. Jennifer har Tjejmiddag ikväll och vi ska bada utomhus. Ebba blev tonåring igår- Grattis. Nu ska jag väl bli sjuk också har kite ont i halsen men det känns mest konstigt. Som att någon sitter och ristar något i halsen typ. det känns inte som vanligt halsont . Är även hes, Men jag känner mig inte sjuk eller febrig. Så jag ska gå ikväll i alla fall. Nu ska jag gå och målanaglarna, vi hörs ikväll.

Kram J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback