Ridlektion

Jag vart sjukt förvånad när jag kom till stallet. Jag var bomb säker på att jag skulle få Don s men nix nix jag fick lilla Atlantica och det var verkligen super längesedan. Det var jätte annorlunda men kul. Hon var jätteduktig. Hon höll galoppen, hon bröt av en gång i vänster varv men det var mitt fel för jag orkade inte mer då och jag var jätte slut. Hon var super verkligen.
Shit vad Asterix skena efter med Lina efter lektionen han vart ass rädd och driog runt i 190 och hon satt kvar det tog några varv, hon måste ha sjukt bra balans. Jag skulle ju legat på marken efter 2 sek:P

I morgon har jag studiedag och det är skönt, har ändå en hel del att göra, ska till banken och fixa en sak också. Ska även klippa mig 13.00 ska hitt apå något kul med min lugg hörs i morgon.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback