Romme today!

Hellu everybody!

Asså shit vad kul jag haft idag. Min dag började med att jag gick upp 05.45 Jag fixa mig och trök i mig en macka och lite te. Sedan packade vi in skidorna och pjäxor och allt sådant. Så drog vi oss till skolan. Där bussen redan stog. Det tog sjukt länge tills vi fick kliva in i bussen och det var sjukt tråkigt på övervåningen (det var en dubbeldäcker). Ebba kom senare en mig och Jennifer så hon vi sitta ensam stackaren. Men på hemvägen satt hon nära och typ brevid.
Jag åkte med Jennifer och Ebba. Vi åkte alla backar men Ebba undvek dom svarta:P
Hade ju nya skidor och pjäxor och dom var super att åka med. Jag tror vi åkte princip i alla backar förutom två-tre stycken kanske. Ingen ville följa med mig till hoppbacken eller där alla hopp är. Och jag ville inte åka där ensam så jag strunta i det. Busschufören var en anningen konstig typ. Jag vill åka mer skidor nu.
Jag har just nu ass ont i mitt knä och jag har inte rammlat. Jag rammlade en gång för mina skidor trassla in sig i varandra typ eller dom åkte rakt över för att jag skulle kolla så att Ebba var med. Men det var inte därför jag har ont i knät utan det får jag alltid när jag åker. Mina fötter domna typ bort när vi åkt klart och det var så jäkla äckligt har aldrig varit med om det så mkt. Men nu är dom varma och har på sig tjockis strumpor:P
Jag ska bara mysa resten av kvällen och jag har på mig mina snygga fleece byxor med hjärtan och stjärnor, så heta (not)
Dom är sköna och jag har haft dom sjukt länge!
Nu ska jag gå ner och lägga mig på soffan och kolla klart på Let's Dance.
På söndag hjäler det:)

Puss och Kram Jenny!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback