Rubrik

Hej hej!

Nu sitter jag här i mina mjukis kläder och är trött. Som sagt så skulle vi ju kolla på stallplats idag och vi vara bara på stäket och det kommer att bli det. Nu ska vi bara få tag i ägaren som inte svarat en. Hoppas hon svara i morgon. Vi har testat flera gånger. Det som är fördelen med det stallet är att det är när och vi vet många av som som står i det stallet.
Vad har ni gjort idag då?
I morgon är det skola igen och jag är inte direkt så jätte pepp. I morgon är det ridning också och jag dampar sönder igen om jag får Hipsi. BLÄ!
Jag ska också förbi Guro och köpa jackan om inte mamma gör det på fm.
ha även pluggat lite engelska en anning bara. Jag vart så trött när jag kom hem.
Jag såg precis reprisen på Top Model och jag hejar på Sam, hon tycker jag ska vinna men det blir väl aldrig så som jag vill. Förra säsongen vart det inte det i alla fall.
Jag skulle verkligen behöva fixa mina naglar när jag får tid som är så hemska.
Asså jag är så shopping sugen och jag har verkligen inte pengar för det nu så jag får håla hårt i plånboken när jag går i affärer. Jag vill ha chinos och massa saker:P
Jag orkar inte fixa med bilderna idag.  Jag tror faktiskt jag ska gå och lägga mig. Läsa en bok eller se på Tv kanske se på Beck som ha premiär idag om jag inte sommnat till dess.

Dom som träffar mig i morgon får se min nya hårfärg och säga vad ni tycker.

Vi hörs i morgon. Och på fredag drar vi till Romme med skolan. Det ska bli skit kul:)


Kram // Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback