Shopping/Bio-dag

Hej hej!

Idag tog jag ledigt från stallet och hästarna. Jag drog med mig mamma till Kista i stället. Vi kollade på Bio "I taket lysser stjärnorna". Det blev även lite shopping.
- En vår/höst jacka-Vero Moda
- En kofta-Gina
- En t-shirt som det såtr So What på- Gina
- En marinblå piké- Gina
- En klänning som jag tänkte ha till skolavslutningen- Gina
- Max Factors nya mascar Flase lash effect- Kicks
- Hårbortse- Kicks
- Foundationpensel- Kicks

Jag som inte skulle shoppa något men jag får passa nu. För senare lär det inte bli mer en hästsaker på ett tag. Jag ska in på guro i morgon och köpa ett spö och sporremar.
Jag hoppas verkligen denna mascara är bättre för den jag köpte senast trodde jag skulle vara MYCKET bättre.
Filmen var bra och jag kan tänka mig att se den igen, fast boken ät faktiskt mkt bättre ändå.
När jag var inne på vero moda så frågade dom mig om medlemskort om jag ville ha det. Och jag tänkte varför inte. Och nu är jag kom hem så läste jag i häftet och det står så här: Medlemskapet är personligt. Du måste ha fyllr 16 år för att bli medlem... Alltså trodde hon att jag var äldre (inte så ovanligt) men nu är jag medlem i alla fall. Men det förvånar mig inte om dom ringer och säger att jag är för ung. Men det är väl inte mitt fel. Eller?

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback