Skolan

Asså shit nu måste jag klaga av mig lite. Våran spanska lärare är hemsk. Åå det går inte att förklara med ord. Hon dampa sönder på oss och hon typ blev as sura på mig och Ebba för att vi satt på VÅRA platser ne enligt henne sitter vi ALLTID längst fram, in your dream!! Sen håller hon på och ska byta platser och så ska vi sitta så hela terminen. Jag fick i alla fall sitta på en bra plats. Brevid David och så har jag Ida framför mig. Jag kom med ett förslag att alla ska välja tyska nästa år och så dissar vi henne, vad sägs om det?

Svenska läraren är skit otydlig med läxorna så jag vet inte om jag pluggat på rätt sak men hoppas det.

Kanske kommer mer klag och gnäll i morgon.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Ida

Mm våra lärare e inte bra jag fick sitt bredvid vincent!!!

2009-02-06 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback