Snart skola IGEN!

God kväll!

Hoppas alla ni mår bra. Jag och min förkyldning kämpar på. Bara sprayen får följa med så mår jag bra!
Igår så hände inte så mkt. Jag och mamma var inne på guro och jag köpte ett nytt spö och sporrämar. Vi kollade även på lite täcken, men köpte dock inte. Lite svårt när man inte har någon häst ännu...
Jag borstade jätte länge på Vienna och hon fick vila igår, men gick i skritten i ca 50 min. Sen gjorde jag inte så mkt.
Idag var jag i stallet vi 11.00. Jag skritta fram Vienna  till Marie. Efter så fick jag trava av henne på KANDAR= läskigt. Asså det ända som är svårt att håla reda på alla tyglar. Och som sagt är man inte så van heller. Det var roligt i alla fall.
Imorgon ska jag longera på morgonen och gå på långis med J och Fellini:) Mysigt Mysigt. Självklart ska jag ta med mig Vienna så hon får komma ut lite:P
13.00 är det stallmöte på stäket. Ska man väl antagligen veta vilka dagar man får pass på. Jag skulle varit där nere på lovet men det har ju varit så mkt så jag har inte hunnit.
Vi hörs och kanske syns i morgon.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback