Sportlov!!

Hej, jag har varit dålig med bloggandet under veckan. Men jag har verkligen inte hunnit. Men här kommer veckan fasr lite sammanfatta!

Måndag- inget spec hände typ. Jag red på kvällen. På den lilla "ponnyn" Atlantica. Det gick väl sådär. Hade cafeterian med Sophia men råkade fastna på Guro så jag  vart sen. Var på Stäket och hjälpte till och fodra+ ta in hästar.

Tisdag- Gick upp 6.00 typ och skulle åka till Skåne(helsingborg). För att kolla på en häst. Men om jag säger så har jag ingen häst ännu men en lårkaka;) Haha, Dålig början bättre slut. så min dag har gått åt att sitta i bilen fram och tillbaka till skåne.

Onsdag- väldigt trött. Pluggat massa saker och kollar på premiären av Grey's Anatomy<3 Har hittat en häst. Var och simma med klassen i skolan.

Torsdag- I skolan hände inget speciellt allt var som vanlig förutom väldigt ont i benet. Vi ska åka och prov rida en häst nästa vecka på onsdag:) Hoppade Don S på kvällen det var skit roligt och han var super duktig.

Fredag- Hade två lektioner. Spanska och Musik. Vi hade skolbio på FM. Var så där. Fick även kolla på film på musiken. Åkte direkt till stallet och var sociall och hade hästen. Ingen sovmorgon i morgon heller.

Min sammanfattning av veckan. Ha ett jättebra sportlov!!

Kram Jenny!

Kommentarer
Postat av: Veronica

ska du köpa häst?=)



du kan svara på min bilddagbok heter watermelons där :)

2009-02-21 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback