Stackars!

Asså shit vad jag vart sur. Det är en familj som bor här på min "gård" ( alla som varit hemma hos mig vet att det är typ som en gård). Sonen slår hunden hela tiden och jag såg det idag också eller kväll men eftersom jag inte var påklädd och stog bara i handduk och kolla igenom springorna på pasinernen (stavning). Så kunde jag inte springa ner. Men vu har sätt det här ett antal gånger nu. Så jag och mamma gick upp och pratade med föräldrarna. Så som vi uppfattade det så tog han inte upp det som seriöst då vi tror att husse gör likadant. Så om vi ser det här en gång till så ringer vi till djurskydds förengingen om inte värre!. (det värsta är att dom tagit hunden från hundstallet) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback